Trauksmes brīdinājumi
Trauksmes brīdinājumus ģenerē verifikācijas sistēmas augstākā, jeb L5 līmeņa kļūdas. Šie trauksmes brīdinājumi gala lietotājiem un ražotājiem ir jāizmeklē atbilstoši noteiktajai kārtībai.
Latvijā trauksmes brīdinājumus izmeklēšanā ir jāvadās pēc EMVO trauksmes brīdinājumu izmeklēšanas vadlīnijām.
L5 līmeņa trauksmes brīdinājumi un iespējamie cēloņi
A - Kļūdu ziņojumi, kas tiek ģenerēti, jo ievadītie dati neatbilst sistēmā saglabātajiem
NMVS_FE_LOT_03 Izvēlētā partija netika atrasta
Kļūdas kods nozīmē, ka sistēmā nav atrodams ievadītais partijas numurs un seriālais numurs.
Tam var būt šādi iemesli:
- RAĪ nav augšupielādējis konkrētās partijas datus.
- Skenera/programmatūras kļūda vai manuāla datu ievades kļūda.
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Gala lietotājs salīdzina sistēmā ievadītos datus ar tiem, kas uz iepakojuma uzdrukāti cilvēklasāmā formā. Ja tie nesakrīt, visticamāk, gala lietotājam ir tehniska vai manuāli ievadītu datu problēma. Ja dati sakrīt, tad gala lietotājs kontaktē piegādātāju vai ražotāju par datu korektu augšupielādi un/vai labošanu.
NMVS_FE_LOT_13 Partija neatbilst seriālajam numuram
Kļūdas kods nozīmē, ka ievadītais partijas numurs sistēmā nav atrodams, bet seriālais numurs eksistē, tikai kopā ar citu partijas numuru.
Tam var būt šādi iemesli:
- RAĪ augšupielādējis iepakojuma datus ar nepareizu partijas numuru.
- Skenera/programmatūras kļūda vai manuāla datu ievades kļūda.
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Gala lietotājs salīdzina sistēmā ievadītos datus ar tiem, kas uz iepakojuma uzdrukāti cilvēklasāmā formā. Ja tie nesakrīt, visticamāk, gala lietotājam ir tehniska vai manuāli ievadītu datu problēma. Ja dati sakrīt, tad gala lietotājs kontaktē piegādātāju vai ražotāju par datu korektu augšupielādi un/vai labošanu.
NMVS_NC_PC_02 Nezināms seriālais numurs
Kļūdas kods nozīmē, ka ievadītais seriālais numurs sistēmā nav atrodams, bet partijas numurs eksistē.
Tam var būt šādi iemesli:
- RAĪ nav augšupielādējis seriālo numuru.
- Skenera/programmatūras kļūda vai manuāla datu ievades kļūda.
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Gala lietotājs salīdzina sistēmā ievadītos datus ar tiem, kas uz iepakojuma uzdrukāti cilvēklasāmā formā. Ja tie nesakrīt, visticamāk, gala lietotājam ir tehniska vai manuāli ievadītu datu problēma. Ja dati sakrīt, tad gala lietotājs kontaktē piegādātāju vai ražotāj u par datu korektu augšupielādi un/vai labošanu.
NMVS_FE_LOT_12 Neatbilst derīguma termiņš
Tam var būt šādi iemesli:
- RAĪ nepareizi augšupielādējis derīguma termiņu.
- Skenera/programmatūras kļūda vai manuāla datu ievades kļūda.
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Gala lietotājs salīdzina sistēmā ievadītos datus ar tiem, kas uz iepakojuma uzdrukāti cilvēklasāmā formā, īpaši pievēršot uzmanību datuma pieraksta formātam - GGMMDD. Ja tie nesakrīt, visticamāk, gala lietotājam ir tehniska vai manuāli ievadītu datu problēma. Ja dati sakrīt, tad gala lietotājs kontaktē piegādātāju vai ražotāj u par datu korektu augšupielādi un/vai labošanu.
B Kļūdu ziņojumi, kas tiek ģenerēti, ja nevar veikt statusa maiņu (piemēram, iepakojuma deaktivizēšanu).
NMVS_NC_PCK_19 Zāļu iepakojums jau ir neaktīvs
Kļūdas kods nozīmē, ka iepakojums, kuru gala lietotājs cenšas deaktivizēt, jau ir šajā deaktivizācijas statusā.
Tam var būt šādi iemesli:
- Gala lietotājs vairākas reizes deaktivizē iepakojumu. Latvijā reģistrētiem iepakojumiem L5 sistēmas paziņojums tiek aktivizēts no 5. deaktivizēšanas mēģinājuma ar nosacījumu, ka tas notiek 10 dienu laikā. 2– 4. deaktivizēšana ģenerē L1-4 sistēmas ziņojumu ar kļūdas kodu NMVS_NC_PCK_23.
- Iepakojums jau ir deaktivizēts, jo to kļūdas pēc izsniedzis cits gala lietotājs.
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
- Ja iepakojums deaktivizēts pie gala lietotāja, tad gala lietotājs papildus atkārtotas darbības ar iepakojumu neveic, jo katra atkārtotā deaktivizēšanas darbība ģenerēs jaunu trauksmes brīdinājumu.
- Ja konstatēts, ka iepakojumu pirms tam deaktivizējis cits sistēmas lietotājs, tad gala lietotājs atgriež šo iepakojumu piegādātājam, lai tas iepakojumam atjauno statusu AKTĪVS vai samaina.
NMVS_NC_PCK_22 Statusa maiņa nav iespējama
Kļūdas kods nozīmē, ka iepakojums, kuru gala lietotājs vēlas deaktivizēt, jau ir neaktīvs, bet atrodas citā deaktivizētā stāvoklī (piemēram, izsniegts kā paraugs, eksportēts vai iznīcināts).
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Ja sākotnēji veiktā deaktivizēšanas darbība ir pareiza, tad gala lietotājs papildus atkārtotas darbības ar iepakojumu neveic, bet, ja sākotnēji veiktā deaktivizēšanas darbība nav bijusi pareiza, tad gala lietotājs veic atcelšanas darbību (jāņem vērā 10 dienu atcelšanas termiņš) un tad vajadzīgo deaktivizēšanas darbību.
NMVS_NC_PCK_27 Statusa maiņa nav iespējama IMT
Kļūdas kods ģenerējas tikai iepakojumiem, kas nav augšupielādēti LZVS, izmantojot starptirgus pieprasījumus (IMT).
Šis kļūdas kods nozīmē, ka iepakojums, kuru gala lietotājs mēģina deaktivizēt, jau ir deaktivizēts (piemēram, dzēsts), bet atrodas citā deaktivizētā stāvoklī (piemēram, izsniegts kā paraugs, eksportēts vai iznīcināts).
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Ja sākotnēji veiktā deaktivizēšanas darbība ir pareiza, tad gala lietotājs papildus atkārtotas darbības ar iepakojumu neveic, bet, ja sākotnēji veiktā deaktivizēšanas darbība nav bijusi pareiza, tad gala lietotājs veic atcelšanas darbību (jāņem vērā 10 dienu atcelšanas termiņš) un tad vajadzīgo deaktivizēšanas darbību
NMVS_NC_PCK_06 Faktiskais zāļu iepakojuma statuss neatbilst atcelšanas darbībai (deaktivizācijas statusam un atcelšanas statusam jābūt vienādam)
Šis kļūdas kods ģenerējas mēģinot atgriezt iepakojuma statusu, bet tas nav atbilstošs sākotnējās deaktivizēšanas statusam.
Piemēram, iepakojums ir dzēsts, bet gala lietotājs mēģina atgriezt iepakojumam statusu uz ‘paraugs’;
IETEICAMĀS DARBĪBAS:
Gala lietotājs pārbauda savas iepriekšējās darbības un, ja nepieciešams, veic atbilstošu atcelšanas darbību.
Uzmanību! Statusu IZNĪCINĀTS un ZAGTS mainīt nevar!